Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Unitats didàctiques integrades de llengua catalana i literatura i llengua castellana i literatura. Batxillerat : la interpretació de textos narratius

URI:
http://hdl.handle.net/11162/7463
Full text:
http://weib.caib.es/Programes/ci ...
View/Open
1204023INN.pdf (283.7Kb)
Education Level:
Educación Secundaria
Document type:
Innovación
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Amengual, Joana Maria; Juncosa, Maria Dolors; Manresa, Maria Antònia; Serra, Magdalena
Date:
2003
Abstract:

Esta unidad didáctica se centra en el estudio y el análisis de las características y de los elementos de los textos narrativos. A partir del primer curso de bachillerato el comentario de texto adquiere una importancia relevante. Es el momento de reforzar y consolidar aquellos conceptos de análisis literaria que se han introducido en la ESO. La unidad didáctica incluye objetivos, criterios de evaluación, contenidos, metodología y temporalización de actividades. Se completa con anejos en los que presentan diversas actividades.

Esta unidad didáctica se centra en el estudio y el análisis de las características y de los elementos de los textos narrativos. A partir del primer curso de bachillerato el comentario de texto adquiere una importancia relevante. Es el momento de reforzar y consolidar aquellos conceptos de análisis literaria que se han introducido en la ESO. La unidad didáctica incluye objetivos, criterios de evaluación, contenidos, metodología y temporalización de actividades. Se completa con anejos en los que presentan diversas actividades.

Leer menos
Materias (TEE):
análisis de texto; aprendizaje de lenguas; política lingüística; lengua catalana; lengua española; comprensión del texto; enseñanza bilingüe; bilingüismo
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.