Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Currículum de llengua catalana i literatura i llengua castellana i literatura al batxillerat : proposta de segon nivell de concreció

URI:
http://hdl.handle.net/11162/7459
Full text:
http://weib.caib.es/Programes/ci ...
View/Open
1204019INN.pdf (144.2Kb)
Education Level:
Educación Secundaria
Document type:
Innovación
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Amengual, Joana Maria; Juncosa, Maria Dolors; Manresa, Maria Antònia; Serra, Magdalena
Date:
2002
Abstract:

Se ofrece un enfoque integrador de la enseñanza de la lengua y de la literatura castellana y catalana en el nivel de bachillerato. Ello supone la integración de objetivos, planteamientos didácticos similares y de ámbitos de reflexión comunes y pretende, entre otras finalidades, evitar repeticiones, unificar la terminología utilizada, optimizar el tiempo, reforzar los contenidos, y potenciar los temas transversales.

Se ofrece un enfoque integrador de la enseñanza de la lengua y de la literatura castellana y catalana en el nivel de bachillerato. Ello supone la integración de objetivos, planteamientos didácticos similares y de ámbitos de reflexión comunes y pretende, entre otras finalidades, evitar repeticiones, unificar la terminología utilizada, optimizar el tiempo, reforzar los contenidos, y potenciar los temas transversales.

Leer menos
Materias (TEE):
aprendizaje de lenguas; política lingüística; lengua catalana; lengua española; enseñanza bilingüe; bilingüismo
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.