Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

La integració de l'alumnat amb NEE dins el marc de l'atenció a la diversitat

URI:
http://hdl.handle.net/11162/7324
Education Level:
Educación Infantil
Educación Primaria
Document type:
Innovación
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Bejarano Martorell, Maria Dolors; Cañellas Borras, Maria Magdalena; Cañellas Borras, Maria Teresa; Casado Baldanta, Raul; Cirer Llabrés, Francisca; Coll Beltran, Catalina Isabel; Coll Ramis, Maria Victoria; Corró Cladera, Maria Teresa; Dameto Viv, Isabel; Ferragut Galvan, M. Antònia
Date:
2001
Abstract:

Supone una actividad realizada por el grupo de trabajo del colegio Beato Ramón Llull de Inca. Partiendo de que la idea de la atención a la diversidad era nueva y desconocida por algunos de los docentes del centro, se hizo una autoreflexión y una autocrítica sobre su trabajo en el aula. Se hace un análisis de la situación actual del centro y se hacen propuestas de mejora.

Supone una actividad realizada por el grupo de trabajo del colegio Beato Ramón Llull de Inca. Partiendo de que la idea de la atención a la diversidad era nueva y desconocida por algunos de los docentes del centro, se hizo una autoreflexión y una autocrítica sobre su trabajo en el aula. Se hace un análisis de la situación actual del centro y se hacen propuestas de mejora.

Leer menos
Materias (TEE):
educación especial; planificación; evaluación; evaluación del profesor; pedagogía diferencial
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.