Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

L'escola unitària com a font d'estratègies metodològiques

URI:
http://hdl.handle.net/11162/7245
Full text:
http://cprinca.caib.es/documenta ...
View/Open
012200530057.pdf (66.48Kb)
Education Level:
Educación Primaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Juan Juan, Francesc Xavier
Date:
2005
Published in:
Cantabou : revista del CPR d'Inca. 2005, n. 19 ; p. 22-23
Abstract:

Análisis de la situación, características y necesidades de las escuelas rurales, de sus alumnos y de sus equipos docentes.

Análisis de la situación, características y necesidades de las escuelas rurales, de sus alumnos y de sus equipos docentes.

Leer menos
Materias (TEE):
escuela rural; escuela unitaria; formación de profesores; empleo del tiempo; distribución del tiempo; distribución del espacio; gestión del centro de enseñanza

Related items

Showing items related by subjects.

  • La eficiencia no siempre produce eficacia : las disfunciones en la dirección de institutos de Secundaria 

    Estruch Tobella, Joan. 2000
  • Diseñar un ambiente para la infancia : espacios, niños y relaciones 

    Medina, Ángeles. 2007
  • Tendencias epistemológicas y sociales en la enseñanza del arte y sus implicaciones didácticas : una propuesta alternativa desde la educación artística 

    Ávila Ruiz, Rosa María. 2004
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.