Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Cómo organizar un curso de lenguaje de signos

URI:
http://hdl.handle.net/11162/59468
View/Open
0082001200847.pdf (31.60Mb)
Education Level:
Educación Especial
Document type:
Varios
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Gómez Monterde, Lourdes; López Salcedo, Lorenzo (il.)
Date:
1993
Abstract:

Material para le enseñanza y aprendizaje de la lengua de signos española para facilitar la comunicación con las personas sordas. Se divide en dos partes; en la primera se tratan los contenidos básicos a trabajar en la enseñanza y aprendizaje del lenguaje de signos y su justificación. En la segunda parte se presenta una recopilación de traducciones, adaptaciones, análisis y observaciones sobre temas relacionados con la estructura y la gramática de la lengua de signos.

Material para le enseñanza y aprendizaje de la lengua de signos española para facilitar la comunicación con las personas sordas. Se divide en dos partes; en la primera se tratan los contenidos básicos a trabajar en la enseñanza y aprendizaje del lenguaje de signos y su justificación. En la segunda parte se presenta una recopilación de traducciones, adaptaciones, análisis y observaciones sobre temas relacionados con la estructura y la gramática de la lengua de signos.

Leer menos
Materias (TEE):
lenguaje de signos; deficiente auditivo
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.