Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Context

Export Search MetadataExport search BibTex

Discover

AuthorMarcos Blanco, Hugo (2)Acquaroni Muñoz, Rosana (1)Arabi, Abdelhakim (1)Arriola Sempere, María (1)Ayuso Uceda, Clara (1)... moreSubject
lengua española (109)
enseñanza de lenguas (63)aprendizaje de lenguas (19)gramática (18)lingüística (16)... moreDate issue2020 - 2021 (6)2010 - 2019 (51)2000 - 2009 (34)1990 - 1999 (16)1986 - 1989 (2)

Try these too...

Lengua española o castellanaDiccionario de la lengua españolaReal Academia Española de la Lengua, MadridLa lengua española en el s. XVCaracterización general del español

Search

Show advanced filtersHide advanced filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 109

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title asc
  • Title desc
  • Issue date asc
  • Issue date desc
  • Results per page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Archivo adjunto en URL externa

    El mecanismo de las interrupciones en la conversación de alumnos taiwaneses de español como lengua extranjera 

    Rubio Lastra, Miguel. 2013
  • Archivo adjunto en URL externa

    Enseñanza de las colocaciones con verbo soporte: dar, tener y hacer. Estudio contrastivo español-italiano 

    Molina Alfaro, Virginia. 2014
  • Archivo adjunto en URL externa

    El diseño curricular de aula como modelo de aprendizaje-enseñanza : una alternativa para la Educación colombiana actual 

    Contreras Popayán, María Elizabeth. 2015
  • Archivo adjunto en URL externa

    Taller de romancero para 2º ESO 

    Izquierdo Andreu, Almudena. 2015
  • Archivo adjunto en URL externa

    Elaboración de un corpus léxico para el nivel intermedio-avanzado en ELE : propuesta didáctica 

    Corral Hernández, Julia Beatriz. 2015
  • Archivo adjunto en URL externa

    Aplicación Web : gestión de exámenes de alumnos de español para extranjeros 

    García González, Oliver; Ortega Gómez, Miguel; Otárola De la Cruz, Evelin. 2015
  • Archivo adjunto en URL externa

    La narrativa oral como elemento favorecedor del desarrollo del vocabulario en la etapa 3-6 años 

    Torón Poggio, María Soledad. 2015
  • Archivo adjunto en URL externa

    La metáfora lingüística en el desarrollo de la competencia léxica en ELE : propuesta semántica y didáctica sobre el léxico somático desde un punto de vista cognitivo 

    Masid Blanco, Ocarina. 2015
  • Archivo adjunto en URL externa

    Enseñanza de los caracteres chinos a los estudiantes hispanohablantes : una perspectiva desde la ciencia cognitiva 

    Chen, Hao. 2017
  • Archivo adjunto en URL externa

    Programación didáctica de un curso de ELE para estudiantes Erasmus : una propuesta basada en los paisajes de aprendizaje 

    Redondo Márquez, María. 2019-11-29
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 11
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.