Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Context

Export Search MetadataExport search BibTex

Discover

AuthorBascón Seda, Antonio (1)Chévez Reynosa, Nelly Arely (1)Conde del Río, Manuel Antonio (1)Estévez Cordero, Marta (1)García Hernández, Alién (1)... moreSubject
nuevas tecnologías (12)
tecnología de la información (6)tecnología de la educación (5)enseñanza superior (3)red social (3)... moreDate issue2021 (6)2022 (5)2020 (1)

Try these too...

Search

Show advanced filtersHide advanced filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 12

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title asc
  • Title desc
  • Issue date asc
  • Issue date desc
  • Results per page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    El mentor principiante : análisis del rol durante el proceso de asesoramiento a partir de un Programa de Inducción Docente 

    González Miguel, Sandra. 2021
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Perfil de la autorregulación de las estrategias del aprendizaje relacionado con la utilización de las tecnologías digitales por los estudiantes universitarios "nativos digitales" en las clases de inglés-lengua segunda en el contexto canadiense 

    Yhya Alhafid, Firas Khairi. 2022
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Los deportes electrónicos y sus implicaciones éticas 

    Bascón Seda, Antonio. 2022
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Instagramers : prosumers en la era global : adolescentes, humor y competencia mediática en los prosumidores emergentes 

    González Carrión, Erika Lucía. 2022
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Diseño y evaluación del impacto de un e-textbook en el engagement hacia el aprendizaje de la Matemática Discreta 

    García Hernández, Alién. 2020
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Los conocimientos tecnológicos, pedagógicos y de contenidos del profesorado universitario andaluz sobre las TIC : análisis desde el modelo TPACK 

    Jiménez Sabino, María Jesús. 2021
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Competencia mediática de las madres y padres : análisis de la influencia, uso e impacto de las redes sociales en los menores españoles 

    Conde del Río, Manuel Antonio. 2022
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Acoso escolar y ciberacoso en educación primaria : prevalencia e intervención psicoeducativa 

    Estévez Cordero, Marta. 2021
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Sexting en la adolescencia : prevalencia, factores asociados y líneas de actuación psicoeducativa 

    Ojeda Pérez, Mónica. 2021
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Educomunicación, alfabetización digital y calidad de programas de postgrados virtuales de la región centroamericana 

    Chévez Reynosa, Nelly Arely; Rodríguez Rosell, María del Mar. 2021
  • 1
  • 2
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.