Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Context

Export Search MetadataExport search BibTex

Discover

Author
Muñiz Fernández, José (23)
Fonseca Pedrero, Eduardo (7)Fernández Alonso, Rubén (6)García Cueto, Eduardo (5)Suárez Álvarez, Javier (5)... moreSubjectpsicometría (10)evaluación (8)Asturias (Comunidad Autónoma) (6)fiabilidad (5)validez (5)... moreDate issue2020 - 2022 (7)2010 - 2019 (13)2007 - 2009 (3)

Try these too...

Search

Show advanced filtersHide advanced filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 23

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title asc
  • Title desc
  • Issue date asc
  • Issue date desc
  • Results per page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Diez pasos para la construcción de un test 

    Muñiz Fernández, José; Fonseca Pedrero, Eduardo. 2019
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Using reversed items in Likert scales : a questionable practice 

    Suárez Álvarez, Javier; Pedrosa García, Ignacio; Lozano Fernández, Luis Manuel [et al.]. 2018
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Should we help our children with homework? A meta-analysis using PISA data 

    Fernández Alonso, Rubén; Álvarez Díaz, Marcos; García Crespo, Francisco Javier [et al.]. 2022
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Decálogo para el análisis factorial de los ítems de un test 

    Ferrando Piera, Pere Joan; Lorenzo Seva, Urbano; Hernández Dorado, Ana [et al.]. 2022
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Academic resilience in Mathematics and Science : Europe TIMSS-2019 data 

    García Crespo, Francisco Javier; Suárez Álvarez, Javier; Fernández Alonso, Rubén [et al.]. 2022
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Ronald K. Hambleton 1943-2022 : "In Memoriam" 

    Muñiz Fernández, José. 2022
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Imputación de datos perdidos en las evaluaciones diagnósticas educativas 

    Fernández Alonso, Rubén; Suárez Álvarez, Javier; Muñiz Fernández, José. 2012
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Versión reducida del Cuestionario TPSQ de Estilos Preceptúales y de Pensamiento 

    Fonseca Pedrero, Eduardo; Paíno Piñeiro, Mercedes; Lemos Giráldez, Serafín [et al.]. 2009
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Early psychopathological features in Spanish adolescents 

    Fonseca Pedrero, Eduardo; Paíno Piñeiro, Mercedes; Lemos Giráldez, Serafín [et al.]. 2011
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Esquema conceptual y procedimientos para analizar la validez de las consecuencias del uso de los test 

    Padilla García, José Luis; Gómez Benito, Juana; Hidalgo Montesinos, María Dolores [et al.]. 2007
  • 1
  • 2
  • 3
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.