Unibertsitateko irakasleen profesionalizazio baterantz : azterketa teorikoa
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2017Publicado en:
Tantak. 2017, n. 29 ; p. 147-168Resumen:
Se analizan los cambios y continuidades del desarrollo docente a lo largo del tiempo. Se comprueba que se ha ido transitando desde un enfoque orientado a apoyar al profesorado en su desarrollo como docente, profesional y/o académico, hacia otro enfocado a favorecer procesos de enseñanza-aprendizaje efectivos a nivel micro y macro. Estos desafíos explicitan la necesidad de fomentar visiones más amplias que, más allá del profesorado, fijen la atención en las organizaciones, los marcos y las infraestructuras que se dirigen a la enseñanza-aprendizaje.
Se analizan los cambios y continuidades del desarrollo docente a lo largo del tiempo. Se comprueba que se ha ido transitando desde un enfoque orientado a apoyar al profesorado en su desarrollo como docente, profesional y/o académico, hacia otro enfocado a favorecer procesos de enseñanza-aprendizaje efectivos a nivel micro y macro. Estos desafíos explicitan la necesidad de fomentar visiones más amplias que, más allá del profesorado, fijen la atención en las organizaciones, los marcos y las infraestructuras que se dirigen a la enseñanza-aprendizaje.
Leer menosDenboran zeharreko irakaskuntza-garapenaren aldaketak eta jarraitutasunak aztertzen dira. Irakasleak irakasle, profesional eta/edo akademiko gisa garatzen laguntzera bideratutako ikuspegi batetik, mikro eta makro mailan irakaskuntza- eta ikaskuntza-prozesu eraginkorrak bultzatzera bideratutako beste ikuspegi baterantz joan dela egiaztatzen da. Erronka horiek ikuspegi zabalagoak sustatu behar direla adierazten dute, irakasleez harago, irakaskuntza-ikaskuntzara zuzentzen diren erakundeetan, esparruetan eta azpiegituretan arreta jar dezaten.
Denboran zeharreko irakaskuntza-garapenaren aldaketak eta jarraitutasunak aztertzen dira. Irakasleak irakasle, profesional eta/edo akademiko gisa garatzen laguntzera bideratutako ikuspegi batetik, mikro eta makro mailan irakaskuntza- eta ikaskuntza-prozesu eraginkorrak bultzatzera bideratutako beste ikuspegi baterantz joan dela egiaztatzen da. Erronka horiek ikuspegi zabalagoak sustatu behar direla adierazten dute, irakasleez harago, irakaskuntza-ikaskuntzara zuzentzen diren erakundeetan, esparruetan eta azpiegituretan arreta jar dezaten.
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