Berrikuntza Haur Hezkuntzako kanpo espazioan : diseinuaren kalitatea eta haurraren jolasa
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2017Publicado en:
Tantak. 2017, n. 29 ; p. 123-146Resumen:
Se realiza y valida una innovación en un espacio exterior de Educación infantil. Se mide la calidad de las interacciones, de la configuración para el juego y el aprendizaje, del programa y del rol del profesor. A su vez, se observa a una maestra y a 26 niños y niñas de cuatro años mientras utilizan el espacio con el objeto de identificar a qué, con qué y cómo juegan. Los resultados ponen de manifiesto que, tras la innovación, la calidad del espacio exterior mejora en las dimensiones de interacciones, configuración para el juego y el aprendizaje y el programa. Por el contrario, no se halla ninguna diferencia en la dimensión del rol de profesor. Por lo que respecta al juego, se observan episodios de juego más diversos después de realizar la innovación.
Se realiza y valida una innovación en un espacio exterior de Educación infantil. Se mide la calidad de las interacciones, de la configuración para el juego y el aprendizaje, del programa y del rol del profesor. A su vez, se observa a una maestra y a 26 niños y niñas de cuatro años mientras utilizan el espacio con el objeto de identificar a qué, con qué y cómo juegan. Los resultados ponen de manifiesto que, tras la innovación, la calidad del espacio exterior mejora en las dimensiones de interacciones, configuración para el juego y el aprendizaje y el programa. Por el contrario, no se halla ninguna diferencia en la dimensión del rol de profesor. Por lo que respecta al juego, se observan episodios de juego más diversos después de realizar la innovación.
Leer menosBerrikuntza bat egin eta baliozkotzen da Haur Hezkuntzako kanpo-espazio batean. Elkarrekintzen, jolaserako eta ikaskuntzarako konfigurazioaren, programaren eta irakaslearen rolaren kalitatea neurtzen da. Era berean, maistra bat eta lau urteko 26 haur ikusten dira espazioa erabiltzen duten bitartean, zer, zer eta nola jolasten duten identifikatzeko. Emaitzek agerian uzten dute, berrikuntzaren ondoren, kanpoko espazioaren kalitateak hobetu egiten dituela interakzioen dimentsioak, jolaserako eta ikaskuntzarako konfigurazioa eta programa. Aitzitik, ez dago alderik irakaslearen rolaren dimentsioan. Jokoari dagokionez, berrikuntza egin ondoren, askotariko joko-gertakariak ikusten dira.
Berrikuntza bat egin eta baliozkotzen da Haur Hezkuntzako kanpo-espazio batean. Elkarrekintzen, jolaserako eta ikaskuntzarako konfigurazioaren, programaren eta irakaslearen rolaren kalitatea neurtzen da. Era berean, maistra bat eta lau urteko 26 haur ikusten dira espazioa erabiltzen duten bitartean, zer, zer eta nola jolasten duten identifikatzeko. Emaitzek agerian uzten dute, berrikuntzaren ondoren, kanpoko espazioaren kalitateak hobetu egiten dituela interakzioen dimentsioak, jolaserako eta ikaskuntzarako konfigurazioa eta programa. Aitzitik, ez dago alderik irakaslearen rolaren dimentsioan. Jokoari dagokionez, berrikuntza egin ondoren, askotariko joko-gertakariak ikusten dira.
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