Abstrakziozko laburpen-testuak ebaluatzeko metodoa Lehen Hezkuntzan : testu-luzera, koherentzia-erlazioak, gai nagusia
Texto completo:
https://ojs.ehu.eus/index.php/Ta ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2017Publicado en:
Tantak. 2017, n. 29 ; p. 53-80Resumen:
Se analiza cómo comprenden las alumnas de Primaria un texto mediante resúmenes hechos por ellas mismas. Para ello, se ha creado un corpus con resúmenes de profesores y alumnas. Los resúmenes de las alumnas se han comparado con el de los profesores para describir las diferencias que hay en la estructura relacional del discurso. Los resultados demuestran que las alumnas saben resumir, pero que tienen dificultades a la hora de identificar el tema principal, y, por tanto, eso afecta de un modo negativo a la coherencia o la estructura retórica.
Se analiza cómo comprenden las alumnas de Primaria un texto mediante resúmenes hechos por ellas mismas. Para ello, se ha creado un corpus con resúmenes de profesores y alumnas. Los resúmenes de las alumnas se han comparado con el de los profesores para describir las diferencias que hay en la estructura relacional del discurso. Los resultados demuestran que las alumnas saben resumir, pero que tienen dificultades a la hora de identificar el tema principal, y, por tanto, eso afecta de un modo negativo a la coherencia o la estructura retórica.
Leer menosLehen Hezkuntzako ikasleek testu bat nola ulertzen duten aztertzen da, beraiek egindako laburpenen bidez. Horretarako, corpus bat sortu da irakasleen eta ikasleen laburpenekin. Ikasleen laburpenak irakasleenarekin alderatu dira, diskurtsoaren harreman-egituran dauden desberdintasunak deskribatzeko. Emaitzek erakusten dute ikasleek badakitela laburtzen, baina zailtasunak dituztela gai nagusia identifikatzeko, eta, beraz, horrek modu negatiboan eragiten diola koherentziari edo egitura erretorikoari.
Lehen Hezkuntzako ikasleek testu bat nola ulertzen duten aztertzen da, beraiek egindako laburpenen bidez. Horretarako, corpus bat sortu da irakasleen eta ikasleen laburpenekin. Ikasleen laburpenak irakasleenarekin alderatu dira, diskurtsoaren harreman-egituran dauden desberdintasunak deskribatzeko. Emaitzek erakusten dute ikasleek badakitela laburtzen, baina zailtasunak dituztela gai nagusia identifikatzeko, eta, beraz, horrek modu negatiboan eragiten diola koherentziari edo egitura erretorikoari.
Leer menos