Ikaskuntza-metodologia aktiboak : Donostiako Lehen Hezkuntzako ikastetxeen errealitaterako hurbilpen bat
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2019Publicado en:
Tantak. 2019, n. 31 ; p. 109-132Resumen:
Se analiza la presencia de metodologías activas en los centros de Primaria de Donostia. Se han ejecutado cuestionarios y realizado entrevistas para obtener datos al respecto. Los cuestionarios han sido cumplimentados por 46 profesores y profesoras de 16 centros de Donostia; y se han realizado entrevistas a un asesor o asesora del Berritzegune de Donostia y a un inspector o inspectora de Educación. Los resultados muestran que hay metodologías activas que se conocen y se utilizan pero que no están del todo interiorizadas.
Se analiza la presencia de metodologías activas en los centros de Primaria de Donostia. Se han ejecutado cuestionarios y realizado entrevistas para obtener datos al respecto. Los cuestionarios han sido cumplimentados por 46 profesores y profesoras de 16 centros de Donostia; y se han realizado entrevistas a un asesor o asesora del Berritzegune de Donostia y a un inspector o inspectora de Educación. Los resultados muestran que hay metodologías activas que se conocen y se utilizan pero que no están del todo interiorizadas.
Leer menosDonostiako Lehen Hezkuntzako ikastetxeetan metodologia aktiboek daukaten presentzia aztertu dira. Horri buruzko datuak eskuratzeko galde-sortak betearazi eta elkarrizketak egin dira. Galde-sortak Donostiako 16 ikastetxetako 46 irakas-lek bete dituzte; eta elkarrizketak egin zaizkie Donostiako Berritzeguneko aholkulari bati eta Hezkuntzako ikuskari bati. Emaitzek erakutsi dute zenbait metodologia aktibo ezagutu eta erabiltzen direla baina ez daudela guztiz barneratuta.
Donostiako Lehen Hezkuntzako ikastetxeetan metodologia aktiboek daukaten presentzia aztertu dira. Horri buruzko datuak eskuratzeko galde-sortak betearazi eta elkarrizketak egin dira. Galde-sortak Donostiako 16 ikastetxetako 46 irakas-lek bete dituzte; eta elkarrizketak egin zaizkie Donostiako Berritzeguneko aholkulari bati eta Hezkuntzako ikuskari bati. Emaitzek erakutsi dute zenbait metodologia aktibo ezagutu eta erabiltzen direla baina ez daudela guztiz barneratuta.
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