Haurren autonomia goiztiarraren garapena eta Haur Hezkuntza graduko irakaslegaiak : aldagai parte-hartzaileak
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2020Publicado en:
Tantak. 2020, n. 32 ; p. 33-58Resumen:
Se dan a conocer las creencias del alumnado del Grado en Educación Infantil respecto a la autonomía infantil temprana (0-3 años). Los resultados confirman la fragilidad del desarrollo de esta autonomía. Aunque unas pocas creencias de los estudiantes tienen base informativa derivadas de la formación universitaria, la mayoría son simplistas, ligadas a los estilos parentales vividos en la infancia. Hemos procedido a analizar las diferencias en estas creencias según las siguientes variables: género, estudios de procedencia y titularidad del centro en el que se realizan estos estudios. Los resultados obtenidos muestran diferencias significativas por género coherentes con el carácter feminizado de la profesión y de los estudios. Asimismo, los estudiantes que proceden del Grado Superior en Educación Infantil suelen valorar diferencialmente los aspectos prácticos de la profesión más que los teóricos. La titularidad del centro universitario, privado o público, también arroja diferencias en cuanto al estilo educativo.
Se dan a conocer las creencias del alumnado del Grado en Educación Infantil respecto a la autonomía infantil temprana (0-3 años). Los resultados confirman la fragilidad del desarrollo de esta autonomía. Aunque unas pocas creencias de los estudiantes tienen base informativa derivadas de la formación universitaria, la mayoría son simplistas, ligadas a los estilos parentales vividos en la infancia. Hemos procedido a analizar las diferencias en estas creencias según las siguientes variables: género, estudios de procedencia y titularidad del centro en el que se realizan estos estudios. Los resultados obtenidos muestran diferencias significativas por género coherentes con el carácter feminizado de la profesión y de los estudios. Asimismo, los estudiantes que proceden del Grado Superior en Educación Infantil suelen valorar diferencialmente los aspectos prácticos de la profesión más que los teóricos. La titularidad del centro universitario, privado o público, también arroja diferencias en cuanto al estilo educativo.
Leer menosHaur Hezkuntza Graduko ikasleriak haur-autonomia goiztiarrarekiko (0-3 urte) dituen sinesteak ezagutzerazten dira. Emaitzek autonomia horren garapenaren hauskortasuna konfirmatu dute. Ikasleen sineste gutxi batzuk informatuak badira ere, hau da, unibertsitate formakuntzaren ondoriozkoak, gehienak sinplistak dira, haurtzaroan bizi izandako guraso-estiloei loturik. Sineste horiek generoaren, gradurako sarbide-ikasketen eta gradua egiten ari diren zentroaren titulartasunaren arabera aztertzeko orduan, lehenengoak koherente agertzen dira lanbide eta ikasketa hauen izaera feminizatuarekin; Lanbide-Heziketako Haur Hezkuntzako goi mailako ziklotik datorren ikasleriak lanbidearen alderdi praktikoak teorikoak baino hobeto baloratzeko joera adierazten du eta unibertsitateko zentroaren titulartasunak ere desberdintasunak agertzen ditu hezkuntza estiloa publikoa edo pribatua izatearen arabera.
Haur Hezkuntza Graduko ikasleriak haur-autonomia goiztiarrarekiko (0-3 urte) dituen sinesteak ezagutzerazten dira. Emaitzek autonomia horren garapenaren hauskortasuna konfirmatu dute. Ikasleen sineste gutxi batzuk informatuak badira ere, hau da, unibertsitate formakuntzaren ondoriozkoak, gehienak sinplistak dira, haurtzaroan bizi izandako guraso-estiloei loturik. Sineste horiek generoaren, gradurako sarbide-ikasketen eta gradua egiten ari diren zentroaren titulartasunaren arabera aztertzeko orduan, lehenengoak koherente agertzen dira lanbide eta ikasketa hauen izaera feminizatuarekin; Lanbide-Heziketako Haur Hezkuntzako goi mailako ziklotik datorren ikasleriak lanbidearen alderdi praktikoak teorikoak baino hobeto baloratzeko joera adierazten du eta unibertsitateko zentroaren titulartasunak ere desberdintasunak agertzen ditu hezkuntza estiloa publikoa edo pribatua izatearen arabera.
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