Familia-aniztasunaren trataera Haur Hezkuntzako gelan : prestatuta al daude irakasleak?
Texto completo:
https://ojs.ehu.eus/index.php/Ta ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2020Publicado en:
Tantak. 2020, n. 32 ; p. 127-159Resumen:
La evolución de la familia ha dado lugar a una nueva conceptualización junto a diferentes modelos de familia. Se da a conocer la diversidad familiar y se analiza la respuesta que se le da desde la etapa de Educación Infantil. Se realiza un estudio con 48 profesores de 7 escuelas de Bilbao. Se crea un cuestionario ad hoc para analizar la respuesta de estos centros a la diversidad familiar, tanto desde el punto de vista profesional como desde la propia institución. Del análisis cuantitativo de los datos recogidos se deduce que existen aspectos de mejora en ambos niveles, así como variables como la edad de los profesionales o los modelos familiares existentes en los centros educativos influyen en el tratamiento de la diversidad familiar en la escuela.
La evolución de la familia ha dado lugar a una nueva conceptualización junto a diferentes modelos de familia. Se da a conocer la diversidad familiar y se analiza la respuesta que se le da desde la etapa de Educación Infantil. Se realiza un estudio con 48 profesores de 7 escuelas de Bilbao. Se crea un cuestionario ad hoc para analizar la respuesta de estos centros a la diversidad familiar, tanto desde el punto de vista profesional como desde la propia institución. Del análisis cuantitativo de los datos recogidos se deduce que existen aspectos de mejora en ambos niveles, así como variables como la edad de los profesionales o los modelos familiares existentes en los centros educativos influyen en el tratamiento de la diversidad familiar en la escuela.
Leer menosFamiliaren bilakaerak kontzeptualizazio berria ekarri du, hainbat familia-eredurekin batera. Hori dela eta, ikerketa honek familia-aniztasuna ezagutzea eta Haur Hezkuntzako etapatik ematen zaion erantzuna aztertzea du helburu. Horretarako, ikerketa bat egin da Bilboko 7 eskolatako 48 irakaslerekin. Ad hoc galdetegi bat sortu da, ikastetxe horiek familia-aniztasunari ematen dioten erantzuna aztertzeko, bai profesionalen ikuspuntutik, bai erakundetik bertatik. Jasotako datuak kuantitatiboki aztertu ostean, bi mailetan hobetzeko alderdiak daudela ondorioztatu da, baita zenbait aldagaik, hala nola profesionalen adinak edo ikastetxeetan dauden familia-ereduek eragina dutela eskolan familia-aniztasunari ematen zaion tratamenduan.
Familiaren bilakaerak kontzeptualizazio berria ekarri du, hainbat familia-eredurekin batera. Hori dela eta, ikerketa honek familia-aniztasuna ezagutzea eta Haur Hezkuntzako etapatik ematen zaion erantzuna aztertzea du helburu. Horretarako, ikerketa bat egin da Bilboko 7 eskolatako 48 irakaslerekin. Ad hoc galdetegi bat sortu da, ikastetxe horiek familia-aniztasunari ematen dioten erantzuna aztertzeko, bai profesionalen ikuspuntutik, bai erakundetik bertatik. Jasotako datuak kuantitatiboki aztertu ostean, bi mailetan hobetzeko alderdiak daudela ondorioztatu da, baita zenbait aldagaik, hala nola profesionalen adinak edo ikastetxeetan dauden familia-ereduek eragina dutela eskolan familia-aniztasunari ematen zaion tratamenduan.
Leer menos