Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Reflexion y evaluacion de las emociones : aps y ODS en educacion fisica

URI:
https://hdl.handle.net/11162/210087
Education Level:
Educación Primaria
Educación Secundaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Santos Pastor, María Luisa; Martínez Muñoz, Luis Fernando; Chiva Bartoll, Óscar; Ruiz Montero, Pedro Jesús
Date:
2020
Published in:
Tándem : didáctica de la educación física. 2020, n. 70 , octubre-diciembre ; p. 25-31
Abstract:

Se pone en valor las emociones vividas en proyectos de aprendizaje-servicio (aps) aplicados en educación física y su vinculación con los objetivos de desarrollo sostenible (ODS). Los destinarios del servicio presentan situaciones de vulnerabilidad que ponen a prueba las habilidades del alumnado a través de la experiencia y las emociones vividas. En concreto, se presenta una herramienta de autoevaluación.

Se pone en valor las emociones vividas en proyectos de aprendizaje-servicio (aps) aplicados en educación física y su vinculación con los objetivos de desarrollo sostenible (ODS). Los destinarios del servicio presentan situaciones de vulnerabilidad que ponen a prueba las habilidades del alumnado a través de la experiencia y las emociones vividas. En concreto, se presenta una herramienta de autoevaluación.

Leer menos
Materias (TEE):
enseñanza primaria; enseñanza secundaria; educación física; emoción; autoevaluación
Otras Materias:
aprendizaje-servicio; Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS); ESO
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.