Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Context

Export Search MetadataExport search BibTex

Discover

AuthorArias González, Víctor Benito (1)Batista, Marco (1)Extremera Pacheco, Natalio (1)Francisco Déniz, Sergio David (1)García Martín, Judit (1)... moreSubject
motivación (6)
enseñanza a distancia (2)inteligencia emocional (2)tecnología de la educación (2)adolescente (1)... moreDate issue2020 (3)2021 (2)2022 (1)

Try these too...

Search

Show advanced filtersHide advanced filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-6 of 6

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title asc
  • Title desc
  • Issue date asc
  • Issue date desc
  • Results per page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Modelo de predicción de los estilos de vida saludables a través de la Teoría de la Autodeterminación de estudiantes de Educación Física(Prediction model of healthy lifestyles through the self-determination theory in physical education students) 

    Leyton Román, Marta; Batista, Marco; Jiménez Castuera, Ruth. 2020
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Análisis comparativo de grupos CLIL de Educación Secundaria en relación a la satisfacción, uso y transferencia del inglés en múltiples contextos de aprendizaje 

    Francisco Déniz, Sergio David; Mallorquín Rodríguez, María Saray. 2022
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Aprendizaje en línea durante la pandemia de COVID-19 : aplicación de la teoría de la autodeterminación en la ‘nueva normalidad’(Online learning during the COVID-19 pandemic : applying the self-determination theory in the ‘new normal’) 

    Shah, Sobia Shafaq; Shah, Asif Ali; Memon, Farzana [et al.]. 2021
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Efectos de un programa de formación del profesorado en la motivación y satisfacción de los estudiantes de historia en enseñanza secundaria(Effects of a teacher training program on the motivation and satisfaction of History secondary students) 

    Gómez Carrasco, Cosme Jesús; Rodríguez Medina, Jairo; Miralles Martínez, Pedro [et al.]. 2021
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Promoción de habilidades personales para la vida a través de la implementación de cuatro enfoques instruccionales en un MOOC(The effectiveness of four instructional approaches used in a MOOC promoting personal skills for success in life) 

    García Martín, Judit; García Sánchez, Jesús Nicasio. 2020
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Cuando la falta de compromiso ocupacional del profesorado novel no es suficiente para explicar la intención de abandono: ¡la inteligencia emocional importa!(When pre-service teachers’ lack of occupational commitment is not enough to explain intention to quit: Emotional intelligence matters!) 

    Mérida López, Sergio; Extremera Pacheco, Natalio. 2020
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.