Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Les competències textuals en alumnes d'educació primària, relació entre la segmentació gràfica i les nocions metalingüístiques (paraula, frase, paràgraf)

URI:
http://hdl.handle.net/11162/16318
Full text:
http://www.xtec.es/sgfp/llicenci ...
View/Open
0720051000083.pdf (1.298Mb)
Education Level:
Educación Primaria
Document type:
Innovación
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Rabassa del Campo, Montserrat
Date:
2001
Abstract:

Trabajo de investigación sobre el proceso evolutivo de aprendizaje de la segmentación gráfica y la puntuación del texto y su relación en el desarrollo de las competencias textuales de los alumnos de primaria. Este documento, según la autora, aporta una orientación para la aplicación de la segmentación gráfica y la puntuación del texto en la enseñanza y la práctica educativa. Se pueden comprender así, dice, los errores y adecuar la formación a las necesidades del alumno.

Trabajo de investigación sobre el proceso evolutivo de aprendizaje de la segmentación gráfica y la puntuación del texto y su relación en el desarrollo de las competencias textuales de los alumnos de primaria. Este documento, según la autora, aporta una orientación para la aplicación de la segmentación gráfica y la puntuación del texto en la enseñanza y la práctica educativa. Se pueden comprender así, dice, los errores y adecuar la formación a las necesidades del alumno.

Leer menos
Materias (TEE):
proceso de aprendizaje; destrezas básicas; aprendizaje de lenguas; comprensión del texto; frase; grafología; gramática; palabra
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.