Abandonar d’hora la formació i el desig d’aprendre
Full text:
http://ibdigital.uib.cat/greenst ...View/ Open
Education Level:
Document type:
Artículo de revistaEstadísticas:
View Usage StatisticsMetadata:
Show full item recordAuthor:
Date:
2016Published in:
Anuari de l'educació de les Illes Balears. 2016 ; p. 16-34Abstract:
Es pretén revisar els diferents components del concepte "abandonament escolar precoç" i identificar els processos que segueixen els joves fins arribar a aquesta situació. Analitzant les dades de les Illes Balears i la seva singularitat, es procura evitar les reflexions associades a l'ocupació per parlar del seu impacte en la construcció de les persones i en el manteniment del desig de saber. I tenint en consideració els condicionants singulars, es proposa algunes de les actuacions necessàries per canviar-la.
Es pretén revisar els diferents components del concepte "abandonament escolar precoç" i identificar els processos que segueixen els joves fins arribar a aquesta situació. Analitzant les dades de les Illes Balears i la seva singularitat, es procura evitar les reflexions associades a l'ocupació per parlar del seu impacte en la construcció de les persones i en el manteniment del desig de saber. I tenint en consideració els condicionants singulars, es proposa algunes de les actuacions necessàries per canviar-la.
Leer menosSe pretende revisar los diferentes componentes del concepto “abandono escolar temprano” e identificar los procesos que siguen los jóvenes hasta llegar a esta situación. Analizando los datos de las Islas Baleares y su singularidad, se procura evitar las reflexiones asociadas a la ocupación para hablar de su impacto en la construcción de las personas y en el mantenimiento del deseo de saber. Y tomando en consideración los condicionantes singulares, se propone algunas de las actuaciones necesarias para cambiarla.
Se pretende revisar los diferentes componentes del concepto “abandono escolar temprano” e identificar los procesos que siguen los jóvenes hasta llegar a esta situación. Analizando los datos de las Islas Baleares y su singularidad, se procura evitar las reflexiones asociadas a la ocupación para hablar de su impacto en la construcción de las personas y en el mantenimiento del deseo de saber. Y tomando en consideración los condicionantes singulares, se propone algunas de las actuaciones necesarias para cambiarla.
Leer menos