Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Hacia la formación del profesor generalista en Educación Especial

URI:
http://hdl.handle.net/11162/144989
Full text:
http://www.aufop.com/aufop/revis ...
View/Open
1224232957.pdf (75.85Kb)
Education Level:
Educación Especial
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Vigo Arrazola, María Begoña
Date:
1997
Published in:
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado. 1997, v. 0 (1), n. 0, agosto; 7 p.
Abstract:

La necesidad de aproximar la formación inicial del profesorado a las necesidades que se derivan de los planteamientos subyacentes en el sistema educativo ha supuesto "algunos cambios" que se explicitan en los actuales planes de formación de maestros. Se expone el análisis de tales planes en lo que se refiere a la formación del profesor generalista para la atención a la diversidad.

La necesidad de aproximar la formación inicial del profesorado a las necesidades que se derivan de los planteamientos subyacentes en el sistema educativo ha supuesto "algunos cambios" que se explicitan en los actuales planes de formación de maestros. Se expone el análisis de tales planes en lo que se refiere a la formación del profesor generalista para la atención a la diversidad.

Leer menos
Materias (TEE):
formación de profesores; formación inicial; programa de estudios; educación especial
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.