Irakas-praktikaren hobekuntza. Autoebaluazio-esperientzia
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http://www.hezkuntza.ejgv.euskad ...Nivel Educativo:
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2013Resumen:
En esta publicación se describe de manera directa la experiencia de un grupo de centros de la Comunidad Autónoma del País Vasco que asumen la propuesta que les formula el Departamento de Educación Universidades e Investigación de construir conjuntamente una herramienta que les sirva para evaluar sus propias prácticas, obtener la información precisa sobre las mismas y sustentar en estos datos las medidas de mejora pertinentes. Son centros que han trabajado anteriormente en red en otros proyectos y que disponen de estructuras organizativas internas con elevado grado de desarrollo.
En esta publicación se describe de manera directa la experiencia de un grupo de centros de la Comunidad Autónoma del País Vasco que asumen la propuesta que les formula el Departamento de Educación Universidades e Investigación de construir conjuntamente una herramienta que les sirva para evaluar sus propias prácticas, obtener la información precisa sobre las mismas y sustentar en estos datos las medidas de mejora pertinentes. Son centros que han trabajado anteriormente en red en otros proyectos y que disponen de estructuras organizativas internas con elevado grado de desarrollo.
Leer menosLan honetan, zuzenean deskribatzen da Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxe batzuen esperientzia. Hezkuntza Sailaren proposamen bat onartu zuten ikastetxeok, hots, tresna bat moldatu zuten guztien artean, beren jarduerak ebaluatzeko, praktika horiei buruzko informazio zehatza eskuratzeko, eta, aipatutako informazioan oinarrituta, hobetzeko neurriak proposatzeko. Ikastetxe horiek lehenago ere aritu izan dira sarean, beste proiektu batzuetan, eta barneko antolamendu-egitura aski garatuak dituzte.
Lan honetan, zuzenean deskribatzen da Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxe batzuen esperientzia. Hezkuntza Sailaren proposamen bat onartu zuten ikastetxeok, hots, tresna bat moldatu zuten guztien artean, beren jarduerak ebaluatzeko, praktika horiei buruzko informazio zehatza eskuratzeko, eta, aipatutako informazioan oinarrituta, hobetzeko neurriak proposatzeko. Ikastetxe horiek lehenago ere aritu izan dira sarean, beste proiektu batzuetan, eta barneko antolamendu-egitura aski garatuak dituzte.
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