Asperger sindromea. Ikasgelan lantzeko estrategia praktikoak. Irakaslearen gida
Full text:
http://www.hezkuntza.ejgv.euskad ...Education Level:
Document type:
MonografíaEstadísticas:
View Usage StatisticsMetadata:
Show full item recordDate:
2002Abstract:
En primer lugar, en esta guía se describe la naturaleza de las discapacidades fundamentales de los individuos con Síndrome de Asperger, se explica cómo éstas pueden crear problemas en la escuela y se presentan las respuestas educativas para alumnos con este síndrome. El resto de la guía se divide en seis secciones: relaciones sociales, comunicación, imaginación y rigidez, dificultades sensoriales y motoras, dificultades emocionales y destrezas para el trabajo.
En primer lugar, en esta guía se describe la naturaleza de las discapacidades fundamentales de los individuos con Síndrome de Asperger, se explica cómo éstas pueden crear problemas en la escuela y se presentan las respuestas educativas para alumnos con este síndrome. El resto de la guía se divide en seis secciones: relaciones sociales, comunicación, imaginación y rigidez, dificultades sensoriales y motoras, dificultades emocionales y destrezas para el trabajo.
Leer menosLehenengoz, gida honetan Asperger sindromea duten gizabanakoen funtsezko minusbaliotasunen izaera deskribatzen da, bai eta minusbaliotasun horiek eskolan sor ditzaketen arazoak ere. Ondoren, gida sei sekziotan bereizita dago: gizarte-harremanak, komunikazioa, irudimena eta zoroztasuna, sentsorial eta mugimen-mailako zailtasunak, emozio-mailako zailtasunak eta lanerako trebetasunak.
Lehenengoz, gida honetan Asperger sindromea duten gizabanakoen funtsezko minusbaliotasunen izaera deskribatzen da, bai eta minusbaliotasun horiek eskolan sor ditzaketen arazoak ere. Ondoren, gida sei sekziotan bereizita dago: gizarte-harremanak, komunikazioa, irudimena eta zoroztasuna, sentsorial eta mugimen-mailako zailtasunak, emozio-mailako zailtasunak eta lanerako trebetasunak.
Leer menos