Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Protocolo de actuación conjunta para el alumnado con Trastorno por Déficit de Atención e Hiperactividad en Extremadura

URI:
http://hdl.handle.net/11162/112781
Full text:
http://www.educarex.es/pub/cont/ ...
View/Open
PROTOCOLO_ACTUACIÓN.pdf (2.277Mb)
Education Level:
Educación Infantil
Educación Primaria
Document type:
Guía o manual
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Autor corporativo:
Gobierno de Extremadura. Consejería de Educación y Cultura; Gobierno de Extremadura. Consejería de Salud y Política Sociosanitaria
Date:
2015
Abstract:

Tras definir el Trastorno por Déficit de Atención e Hiperactividad (TDAH), su tipología, las características en función de la edad, los trastornos con los que se asocia, sus consecuencias funcionales, se describen pautas de actuación y cauces de comunicación entre los profesionales de los servicos sanitarios y educativos. Se establece un proceso de evaluación y seguimiento del protocolo de actuación

Tras definir el Trastorno por Déficit de Atención e Hiperactividad (TDAH), su tipología, las características en función de la edad, los trastornos con los que se asocia, sus consecuencias funcionales, se describen pautas de actuación y cauces de comunicación entre los profesionales de los servicos sanitarios y educativos. Se establece un proceso de evaluación y seguimiento del protocolo de actuación

Leer menos
Materias (TEE):
hiperactividad; orientación pedagógica; evaluación; tratamiento médico
Otras Materias:
Extremadura
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.