Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Hacia una escuela abierta a la diversidad

URI:
http://hdl.handle.net/11162/105690
Full text:
http://www.mecd.gob.es/dms-stati ...
View/Open
honduras.pdf (582.9Kb)
Education Level:
Educación Especial
Document type:
Monografía
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Autor corporativo:
Secretaría de Educación de Honduras Unidad de Educación Especial
Date:
2010
Abstract:

Diseño, implementación, evaluación y seguimiento de una propuesta participativa de Educación Inclusiva, orientada al desarrollo de una estrategia de intervención que garantiza el derecho a la educación de los niños y niñas con discapacidad a través de su inclusión en el sistema educativo regular de una manera organizada y estructurada, con la participación de todas las partes.

Diseño, implementación, evaluación y seguimiento de una propuesta participativa de Educación Inclusiva, orientada al desarrollo de una estrategia de intervención que garantiza el derecho a la educación de los niños y niñas con discapacidad a través de su inclusión en el sistema educativo regular de una manera organizada y estructurada, con la participación de todas las partes.

Leer menos
Materias (TEE):
deficiente; integración; Honduras; política de la educación
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.